måndag 27 maj 2013

Söt vampyr

Jag är visst ute i sista stund igen. Hittade som vanligt en inspirerande skiss inne hos Veckans skiss. Här kommer min tolkning av skissen v. 21.



Jag betar av högen med bilder från 2012 och nu är det inte många kvar. Jag kommer att påbörja ett nytt projekt för bilderna från juni-december 2013, nämligen Project Life. Det ska bli spännande att prova en ny form av skapande. Ska passa på att använda mitt överflöd av spillpapper och andra dekorationer.

Ha en fin vecka! Kram Karolina

3 kommentarer:

Veckans Skiss sa...

Härlig LO med snygga detaljer! Pilarna passar så himla bra till fotona! Tack för ditt finfina bidrag!

allram/ Jenni sa...

Läcker LO med underbara foton. Tack för ditt fina bidrag till VS.

Ulrika sa...

Haha! Urläckra foton!! Man blir lite rädd... Men bara lite! Vampyrer är ju läskiga!
Jättesnygg layout och vad läckert det var med de små röda detaljerna! Bra jobbat!