måndag 17 september 2012

Ninja

Jag försöker scrappa klart förra årets bilder och nu är det inte många kvar. Hittade en jättefin skiss inne hos Veckans skiss v. 37 som Ulrika har gjort. Fick vrida lite på skissen för att passa mitt fotografi men sen var det bara att tuta och köra. Långt ner i pappershögen hittade jag detta papper, tyckte att både färgerna och alla stjärnor passade till skiss och foto. För att få in fler stjärnor använde jag en mask/stencil från The Crafters workshop tillsammans med svart mist.


Ha en fin kväll! 
Kram Karolina

6 kommentarer:

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Fin LO! Snyggt med misten!
Tack för att du deltar i Veckans skiss!

Maya sa...

Wow så tøff! Takk for at du er med på Veckans skiss!

Veckans Skiss sa...

Fräck tolkning!! Tack för ditt bidrag till oss:-)

//Marja

Anonym sa...

cool! Du har verkligen lyckats få till en riktigt snygg tolking. Perfekt med färgerna och snyggt med mist-stjärnorna! Tack för ditt bidrag till oss denna veckan/J*

allram/ Jenni sa...

Helt underbar. Papper, foto och härliga detaljer. Fint jobbat.

Ulrika sa...

Jag tycker det är modigt att använda ett mönstrat papper som bakgrund! Jag vågar sällan, men du lyckas alltid få till det SÅÅÅ bra!!! Gillar stjärnmönstraet som du mistat (??). Supersnygg tolkning av min skiss!!!