söndag 2 januari 2011

Gott nytt år!

Jag har fått lite tid att scrappa under jul/nyårs-ledigheten. Hittade flera roliga tävlingar som jag gjort bidrag till. Några har utlottningsvinster så jag håller tummarna att det blir min tur att vinna. Den första layouten är till Scrap och Trycks månadstävling. Det var en Bingo-utmaning och jag valde raden med mönstrat papper, pins, spets och brads. Har många bilder kvar från julen 2009 så jag vill scrappa de först innan jag ger mig på julen 2010.


Pappersbitens månadsutmaning var att lifta en jättefin och julig LO som Karin gjort. Bilderna på min LO visar steg för steg hur Simon slog in och lämnade sina nappar till tomten och sen fick sin efterlängtade julklapp. 

Inne hos Arkivet hittade jag en inspirerande skiss och gjorde denna LO. Trodde aldrig att även denna vinter skulle bli så kall och full av snö. 

Nu ska jag som så många andra scrappare kolla igenom förra årets layouter och plocka ut mina favoriter. Listan kommer i ett senare inlägg.

Hoppas ni får en skön vecka! Kram Karolina

5 kommentarer:

Maritha sa...

Vilken knallig röd färg på layouten med napparna.. Det är en kul variant för att bli av med dem. Mina små åkte till leksaksaffären och handlade för sina.. 8)

God Fortsättning!

Morfen sa...

Gott Nytt År!
Vilka härliga layouter!! Fantastiskt snygga alla tre. Kramis!

Annelie sa...

Tack för titten hos mig.
Den översta LO:n tilltatar mig JÄTTE mycket. Hur dö snygg som helst!!!

Cornelia sa...

Kanonfina LO-er! Gilllar dem allihop!

Svarta Malin sa...

Jättesnygga, allihop! Du har en superinspirerande blogg!

Tack så jättemycket för din kommentar hos mig!