söndag 12 september 2010

2 nya

Det är visst glest mellan uppdateringarna nu för tiden. Har många layouter liggandes som måste fotas av men det är ju så tråkigt och ofta blir det snett och fult. Får väl ta och fråga fotografen i familjen om hjälp trots att han tycker att jag borde ha lärt mig fota layouter vid det här laget. 

Idag kan jag i alla fall bjuda på 2 nya layouter. Gillar för tillfället att måla, stänka eller spraya på bakgrundspappret. Blir snyggt och mer liv i pappret. 

På denna layouten har jag sprayat med orange glimmer mist men det syns tyvärr dåligt. Det ser mest smutsigt ut.

Kul att ni tittade in och lämna gärna en kommentar så jag vet att ni varit här!  Kram Karolina

2 kommentarer:

Morfen sa...

Åh vad fina!! Gillar hur du lyckas få så snygga upplägg.

Linda sa...

Vilken läcker LO du har skapat! :)