måndag 15 februari 2010

Änglar och sockerbagare

Det har varit CC inne hos Country Scrap under helgen. Jag har inte haft så mycket tid över för skapande men 2 layouter och 2 kort fick jag till.
Dessa papper tycker jag passade perfekt till detta kort. Det är på Simon och hans kusiner. Vi var och lyssnade när deras kör gjorde ett jättefint julspel ute. Simon roade sig med att rulla i snön hela föreställningen.





















Här skulle man göra ett alster i bruna nyanser. Det blev en liten sockerbagare som fick pryda denna LO. 





















En av utmaningarna var att göra ett annorlunda kort. Jag plockade fram en plastskiva (som skyddar de brännbara CD-skivorna) och gjorde ett enkelt kort. 


















Till slut ett litet kort som mannen fick på Alla hjärtans dag!



6 kommentarer:

Ida sa...

Så mycket fint du gjort! Hoppas att du får en bra dag!
Ida/ Tatoo rosen

Vivvo sa...

Tack för kommentaren på min blogg!
Ååå jag älskar verkligen dina kort!
Massa fint att titta på!

Här kommer jag kika in fler gånger!

kram
mvh Veronica aka dittlillaknas

Morfen sa...

Åh så mycket fina grejer, kortet är ju ursött!! Hoppas du klarat dig från magsjukan nu bara så du kan fortsätta skapa en massa fint. :)
Jag ansökte i lördags om att få komma in på Country Scraps forum, men jag fick aldrig någon inloggningsbekräftelse.. Jaja.. jag hade nog inte kommit mig för att skapa så mkt iaf.
Kram på dej!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Skitfina bidrag till CCn! Sockerbagaren är ju bara för söt!

Hoppas allt är bra med dig!
Ha de bäst snäckan!
Kraaam// Angelica

christine sa...

tok gillar lon "änglar" Det var ett tag sen jag var här inne.jösses vad du jobbar på. Otroligt fina saker du gör ,människa.Kram...tyrasmatte.

Annika kort & gott sa...

Så många fina alster! Favoriten blev det runda kortet mannen fick.