fredag 1 januari 2010

10 favoriter från 2009


Gott nytt år! Hoppas 2010 blir ett år fullt av
härliga och inspirerande pysselstunder!

Nu har jag plockat ut mina favoriter för 2009. Under året har jag skapat 96 layouter och lite annat smått och gott. Det har varit ett år med stunder av både pysseltorka och full kreativitet. Det bästa har varit våra mysiga scrapträffar! Ser fram emot årets första den 9/1.











Om ni är nyfikna såg förra årets lista ut så här. Nu ska jag skicka iväg lite bilder för framkallning så jag har något att scrappa med.
Ha en skön kväll! Kram Karolina

5 kommentarer:

Morfen sa...

Nu har jag tittat och njutit en lång stund. Det var ett härligt urval. Jag tog en kik på din lista 2008 och du har en säker stil, men du har vågat experimentera lite mer 2009 men ändå behållit din stil. Coolt! Du är oerhört kreativ och gör härliga layouter. Massor med kramar & gott nytt år!!

Cath. sa...

Älskar dina färgrika härliga layouter, och jag gillar verkligen din uppfriskande stil! Önskar dig och de dina ett riktigt gott nytt år! Kram!

ÅsaF sa...

Kanonfina layouter!! Håller med Morfen i att din stil känns säker men samtidigt utvecklande. Gott nytt år! Kram Åsa

Maritha / Dilorf sa...

Vilken färgsprakande kavalkad! Härligt! Jag blev alldeles kär i "Snickare" och "we are family"

Tack för att du delar med dig och inspirerar!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

heeeej vännen! Kul att se din topplista och vilken utveckling du haft!
Älskar GB/piggelin-layouten, den är sååå cool!!

Hopaps allt är bra med dig!
Kraaam// Angelica