söndag 1 november 2009

Pappa Thore

En av månadsutmaningarna på oktoberfesten var att göra ett minialbum. Det passade bra för jag hade dessa kort liggandes. Så det blev en farsdags present. Han fick det nu i helgen eftersom de varit på besök. Han blev jätteglad! :-)




Det fanns också en Halloween-utmaning. Vi firar inte detta alls men jag gjorde några bidrag ändå. Gillar ju orange, svart och sen hittade jag söta spöket Laban.


Vilken skapande månad oktober har varit. Jag har aldrig gjort så mycket alster. Det bland annat blivit 16 layouter och 13 kort. Slå det om ni kan! ;-)

Ha en skön söndag! Kram Karolina

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilka superfina alster! Minialbumet är bara såååå fint, jättehärliga färger som passar så bra ihop! Förstår inte heller vad vi nu skall hitta på när okt.festivalen är slut.. Gå i ide tills vårruset *fniss*
Ha det fint,
kram K.

Lee sa...

Ja men visst är det spännande!!!! Vågar knappt gå in å kika... hihi..

Roligt att kika in här också... ditt album är jättefint! =)

Kram!

Petra sa...

Grattis till vinsten med albummet. Superfint och så roligt att få.
Tack för fin kommentar hos mig.
Kram Petra

Vixen sa...

Tittat runt i din blogg och här fanns verkligen mycket fina alster!