måndag 10 augusti 2009

Sommarlov

Denna layout kommer min mamma få till sitt album. Bilden är på mina syskonbarn. De brukar hälsa på hos farmor och farfar under sitt sommarlov. Inspirationen har jag fått från Svensk scrapbooking där månadsutmaningen handlade om semester, trädgård, fritid och hobby.Semestern är slut och vardagen har börjat igen. Det kändes bra att vara tillbaka på jobbet och planera inför höstens verksamhet. När det gäller scrapbookingen ser jag fram emot en liten träff till helgen. Det ska bli så kul och träffa tjejerna igen! :)

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättemysig layout! Gillar verkligen mömsterpappret, himla läckert!

Ha de bäst!
Kram /Angelica

Morfen sa...

Underbar layout, gillar skärningen på pappret. Ha så kul på lördag, jag har lite mkt i augusti känner jag så jag hänger på en annan gång. :D Kramis!!