tisdag 14 juli 2009

Ingen torka!

Jag trodde att det skulle bli bloggtorka här i sommar men jag har fortfarande layouter att visa. Denna enkla LO gjorde jag till Pysseltagens månadsutmaning. Man fick bara använda band och cardstock.

Varje månad försöker jag hänga på utmaningen att lifta "månadens medlem" på Svensk scrapbooking. Hittade en härlig LO hos Coffeeaddicted som jag liftade.

Denna LO blev lite dyster i färgerna men ok. Det vore ju konstigt om jag var nöjd med alla layouter jag gör. Ibland vill det sig inte helt enkelt :) Hittade en fin skiss hos Scrapduon som jag använde som inspiration.

Nu verkar det som att vi får en dag utan regn! Vi ska ut med mamma och pappas båt i eftermiddag. Det blir toppen! Hoppas ni också har det skönt!
Kram Karolina

3 kommentarer:

Morfen sa...

Nej här var det varken scrap- eller bloggtorka - vad härligt! :D
Hoppas du har en mysig sommar trots allt regn. Kram!!!

soffan sa...

Härlig Lo´s du har gjort,det där med band har jag inte provat så mycket,men fick några tips hos dig.Inte tycker jag din tredje Lo är dyster i färg snarare tvärtom jag gillar den jättemycket.
Tack för titten inne hos mig.
kram Ann-Sofie/soffan

Scrapparazzi sa...

Vilken svår utmaning... bara band och cc... men du har ju lyckats briljant, mycket snygg Lo och kortet kommer helt till sin rätta :)