onsdag 11 mars 2009

Lite nytt!

Jag hann med ytterligare ett bidrag till bloggpartyt som var under februari. Hos Puman skulle man inspireras av melodifestival-loggan. Jag visste direkt vilket papper som skulle passa och gjorde en ganska enkel LO.



Hos Scrapduon hittade jag en skisstävling som jag så klart ville delta i. Den här gången blev det lite äldre bilder som kom till användning. Detta var en snabbscrapp och det är så skönt att ibland få göra något på en kort stund.
Det har också kommit en söt award till mig från TinaStina! Tack, den gjorde mig så glad! Ta gärna en tur in på hennes blogg. Där finns mycket att inspireras av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så fina layouter!
synd att du inte kan vara med på lördag.
kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Häftiga LO's! Och en riktigt snygg tolkning av Melodif. logga!

Gillar de bruna och ljusblåa färgerna i den andra LO'n. Så mysig liksom.

Ha de!
Kram / Angelica (aka Dolliver)

Anonym sa...

Åh så fina layouter!! Gillar dem båda två jättemycket. Kramis!!