söndag 22 mars 2009

En salig blandning!

Nu har jag tre helt olika layouter att visa. Den första gjorde jag till Pysselgårdens månadstävling. Har mer och mer börjat använda mönstrat papper som bakgrund. Gillar när det blir mycket färg och mönster.
Jag hann göra ännu ett bidrag till Scrappers cybercrop. Denna gång skulle layouten vara monocromatisk. Jag valde grön för grönt är skönt!

Som ni ser ligger jag lite efter för nu har jag börjat att scrappa julfotografierna. Jag brukar ligga några månader efter. Hur gör ni? Ligger ni alltid i fas och scrappar aktuella kort, eller?
Tack för titten! Hoppas ni får en skön vecka i det härliga vårvädret!

6 kommentarer:

Anneli sa...

Tack för kommentar i min blogg.

Vilken kreativitet! Underbart att se i din blogg!!
Så söta LO, Kanon snygga...

Kram Anneli

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad tjusiga Lo's! Jättefint med det mönstrade, älskar själv mönstrat, men tycker det är svårt att kombinera med andra papper.. =)
Underbart kort på lillen som kommer mot kameran!

Kram / Angelica

Anonym sa...

Läckra layouter!!
Jag ligger aldrig i fas...varken i redigering, framkallning eller scrappande. Kreativitetens ljusning? :-) Kram

Anonym sa...

Vilka SNYGGA layouter!! OOOH fick den inspirationsboosten jag behövde för i afton.. kanske jag kommer till scrapborde nu. :D
Kramis!

Anonym sa...

Du har en award att hämta hos mig.kram...tyrasmatte

Anonym sa...

Vilka fina LO´s! Gillar speciellt den i mitten där din lille kille försöker fånga såpbubblorna. Superläcker!
Jag ligger heller aldrig i fas med scrappingen. Tar de kort jag känner för, helt enkelt...
/Maria B