söndag 4 januari 2009

Årets första scrapträff + julklappen

I går var jag på en härlig scrappträff tillsammans med Emelie och Ulrika. Vi hade det jättemysigt med mycket scrap och prat. Tack tjejer för en trevlig dag!

Jag hann med sju layouter. Alla är inte riktigt klara, fattas titel och journaling. De ska jag snarast fixa till. Sen hoppas jag på lite fint väder så det går att fotografera dem. Det blir så dåligt annars.

Har några andra layouter att visa istället. De är gjorda innan jul till olika tävlingar.
Julklappen från min man innehöll ett presentkort. Där stod följande:
Detta blir inte så kul
för presenten hinner
ej fram till jul.
I början av året,
om inget gå snettt.
Bör du dock ha din nya Silhouette!

Jippi, äntligen får jag en liten leksak :o)

10 kommentarer:

Anonym sa...

tack själv för igår. jättetrevligt! och ännu en gång grattis till julklappen. min man skrattade när jag berättade om kaffemaskinen.
kram

Anonym sa...

Men vilken kul julklapp - väl värd att vänta på! Kul med scrapträff, hoppas jag kan vara med nästa gång, då har vi ialla fall flyttat klart så jag kan åka iväg med gott samvete!!!

Anonym sa...

Ja, tack för igår!

Nina sa...

Fint. Jag gillade de tva sista bast, frana :)

Anonym sa...

Superfina layouter och vilken kul klapp!!! Absolut värd att vänta på. :D Kram!

Anonym sa...

trevligt med scrapträff. Favori Tröjan Lon är ju så underbar.... vilken kul idé att scrappa om just det... tack för inspirationen! Och vilken fantastisk julklapp.... GRATTIS!

Cath. sa...

OH WOW vilken julklapp! Värt att vänta på...;D
Så fina layouter du har gjort på sistone!
Kram!

mammamjuk sa...

hello,
hoppas allt är bra med er!
Vill fråga Per om en sak eftersom han ju är proffs;), har tänkt köpa en digital systemkamera eftersom min gamla börjar "glappa". Men vad rekommenderar han till en nybörjare? har kollat på Canon eos1000 & en nikon...

mammamjuk sa...

hej igen, du har en award att hämta på min sida

Unknown sa...

Jag vill tacka dig för all inspiration jag får av dina alster i din blogg genom att tilldela dig en award!