tisdag 30 september 2008

Sommarminen och mirakel

Jag hittade en liten skiss hos Nettan/Scrapbooking4you. Efter att ha kollat igenom fotografierna från sommaren inser jag att de flesta på Simon ser likadana ut. Har har fått för sig att göra denna härliga min så fort kameran kommer fram.
Svensk scrapbooking skulle månadsutmaningen handla om "nystart". Jag valde ett fotografi på mina syskonbarn. De fick en tuff början på livet när de föddes i v. 25. Det blev inte som min syster tänkt sig men ett nytt kapitel startade i deras liv. Killarna fyller 5 år nu i september :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga LO's!
Gillade hans min på fotot :-)

Anonym sa...

snygga lo´s! korten likaså :)

Anonym sa...

Vilka stämningsfulla layouter du har gjort! Jättefina som allting annat du gör...:)

Kram
Helen

Anonym sa...

Tack för senast vännen!!
Vilka söta layouter du har gjort!! Gillar banden/garn/filtbården på Mirakel!! Kramis

Anonym sa...

Tusen tack för titten i min blogg!! dina LO:s är super fina gilar framförallt den första!!

Jeanette sa...

Vilken härlig min han har, Simon. Hur söt som helst. Lon var också superfin. Vilka underbara mirakel. Det var väl en passande titel för några som är födda så mycket för tidigt. Härligt att det gick bra. Måste vara kul att kunna scrappa om detta.

Kram Jeanette

Katrin sa...

Vilka fina LO´s... Gillade verkligen den med titeln Älskad, så samstämmiga färger

Ha det gott!